Mina Meddelanden på dagordningen

Den 7:e juni var Metaforce inbjudna till Skatteverkets huvudkontor i Solna. Inför myndigheter och kommuner talade vår vd Björn Junge om hur Metaforce hjälper våra kunder, som t.ex. norska NAV, att effektivisera dokumenthanteringen och digitalisera kunddialogen.

ACCOUNT MANAGER

Metaforce befinner sig i en tillväxtfas och söker dig som brinner för digitalisering och vill vara en del av den utvecklingen.

BLIWA VÄLJER METAFORCE MOLNTJÄNST FÖR DIGITAL KUNDDIALOG

Metaforce, Nordens ledande leverantör av lösningar för Customer Communication Management (CCM), har fått förtroendet att hjälpa försäkringsbolaget Bliwa i sin fortsatta digitala resa genom att automatisera skriftlig kundkommunikation, i både digitala och postala kanaler.

“WE BEAT GIANT COMPANIES LIKE ADOBE AND HEWLETT-PACKARD”

Prestigious Swedish broadsheet SvD (Svenska Dagbladet) profiled Metaforce (September 7, 2015), when we won a major contact for the Norwegian Labour and Welfare Administration (NAV) - one year after we had won SvD’s ‘Future Entrepreneur’ competition (co-sponsored by investment bank Carnegie.) Read the full article here.

WHEN YOUR BRAND BECOMES A VERB

Yep, we’re now officially up there with Google, Skype and Photoshop. Or (if you’re from a slightly earlier generation), Hoover, Xerox and Sellotape. We’ve been ‘verbed’. In fact it was a couple of years ago when we first noticed our client Skandia (one of Scandinavia’s largest insurance companies), routinely talking about “Metaforcing documents”. As in “we need to Metaforce these”, or “have we Metaforced this batch yet?” or “I think we’re going to Metaforce those next week.”